Helse & velvære »  Bli med på jubileet!

Bli med på jubileet!

Cosmopol satser for fullt på medisinsk pleie og tilbyr i tillegg sine kunder alt innen hud- og kroppspleie.
Article imageHenriette Nås var bare 24 år da hun åpnet hud- og kroppspleieklinikken Cosmopol i øverste etasje på Moldetorget kjøpesenter. Nå er det gått fem år siden åpningen, og hun står nå som eneeier med ansvar for åtte ansatte.

– Cosmopol er stedet du skal føle deg velkommen, uansett dagsform, sier Nås.
Her får de besøk av Turid Mikkelborg, spes. sykepleier, én gang i måneden og hun utfører Botox, Restylane, Sclerosering og Lipoterapi.

– Turid er en av de mest erfarne innen sitt fagområde i Norden, og blir flittig benyttet som en ressurs for Restylane. Hun er også omtalt i en rekke magasiner i Norge på grunn av sitt gode rykte, sier Nås stolt.

Restylane er den trygge og enkle veien til en mer fyldig, sunn og glatt hud. Restylane er basert på en hyaluronsyregel som er svært lik kroppens egen hyaluronsyre. Géleen har en langvarig, men ikke permanent effekt.

Resultat etter én behandling

Cosmopol sitt satsingsområde er hudpleie, og med profesjonelle produkter fra Matis, Dermalogica, Glo Minerals og ID Bare Minerals kan de hjelpe de fleste. Nås har det siste året tatt sertifisering gjennom lege, og utfører kjemiske peelinger på problemhud.

– Endelig finnes det effektive måter å behandle arr etter kviser, pigmentering og aldrende hud på. Spesielt gode resultater har jeg oppnådd med pigmenteringer i ansiktet, og resultatet sees allerede etter en behandling, sier hun.

– I forbindelse med 5 årsjubileet i mai blir det kundeaktiviteter en hel uke til ende. Vi kan nevne gratis makeup og spesialtilbud på produkter. Cosmopol fornyer også nå både behandlingsmenyer og lokalet, og ønsker deg hjertelig velkommen innom. Ønsker du å se hva de har å tilby og eventuelt bestille tid, kan du gjøre dette på Cosmopols nettsider.
Article image

Kundeklubb

– Vi anbefaler at alle kunder melder seg inn i kundeklubben vår for ikke å gå glipp av de første nyhetene om jubileumsuken, sier Nås. – Vi satser på å nå de kundene som melder seg inn i kundeklubben på SMS. Dette har blitt veldig godt mottatt, legger hun til og gir kundene spesialtilbud som sendes til mobilen deres èn gang i måneden.