Hjem » Klær & mote »  Online skjorte-destinasjon

Online skjorte-destinasjon

Kjent som the original shirtmaker, lanserer den preppy merkevaren GANT en global online skjorte-guide destinasjon på sine websider i dag. Målet er å bli verdens ledende digitale skjorte-destinasjon for forbrukerne.

GANT sin nye digitale skjorte-destinasjon tilbyr ikke bare forbrukeren en fullstendig guide på skjorten, hvordan du finner den perfekte passform, til hvordan du tar vare på skjorten for å få den til å vare lenger; det er også en hyllest til den grunnleggende familien.
- Vår merkevarestrategi er å bringe GANT-opplevelsen til alle forbrukerberøringspunkter med fokus på det digitale, og vår nye online skjorte-destinasjon er det perfekte eksempel på en perfekt lansering og gjennomføring av teamet, forteller Brian Grevy, GANT CMO.
I tillegg er GANT sin rike historie innen skjortebransjen presentert gjennom en interaktiv tidslinje, der du kan følge utviklingen av selve skjorten gjennom historien. GANT forteller også historien om hvordan en skjorte skapes, gjennom intime intervjuer med selskapets dyktige skjortedesignere. Du vil også finne informasjon om skjortetekstiler, hvor hvem som helst med en sann interesse for skjorter virkelig kan fordype seg i faget og selskapets innovative bidrag: for eksempel the locker loop og the box pleat.

«360 size and fit»

«360 size and fit» funksjonen hjelper også forbrukerne med å finne riktig størrelse første gangen på nettet. 
– Som the original shirtmakers since 1949, vet vi noen ting om skjorter. Vi ønsket å dele denne kunnskapen og lidenskap med våre forbrukere og invitere dem til å selv utforske dette på nettet. Dette er like mye en merkevareopplevelse som det er produktinformasjon, sier Kieran Clinton-Tarestad, GANT Global E-Commverce Manager.
Skjorteguiden ble bygget opp ved å benytte «React» rammeverket og HTML5. Kun tilgjengelig som stabil siden mars tidligere i år fortsetter det å bygge på GANT sin innovative nettbutikk, som allerede benytter både et responderende rammeverk og responderende bilder for å gi forbrukeren den beste visuelle opplevelsen, uansett hvilken enhet de velger å bruke.
Siden sin re-branding i 2015, har GANT siktet seg inn mot den stilbevisste forbruker med en aktiv livsstil, og fortsatt å legge til innovasjon og tekniske funksjoner til sine preppy amerikanskinspirerte kolleksjoner med fritidsklær, som alltid har skjorten i sentrum. Med fokus på autentisk kommunikasjon, innovative produkter og en lidenskapelig holdning, er visjonen å bli verdens ledende livsstilsmerkevare innen år 2020.

GANT sin online skjorte-destinasjon er tilgjengelig på http://no.gant.com/skjorteguide og vil bli kontinuerlig utviklet og oppdatert etter hvert som innovasjonen fortsetter.

Følg IN magasinet på Facebook