Hjem » Bergen » Helse & velvære »  Nøkkelen til fornøyde pasienter

Nøkkelen til fornøyde pasienter

Tom Inge Ørner og Christian Busch ved Plastikkirurg1 er blant landets mest erfarne plastikkirurger med tusenvis av vellykkede operasjoner bak seg. De mener at selve nøkkelen til fornøyde pasienter er konsultasjonen før en eventuell operasjon!

Når man tenker på kosmetisk plastikkirurgi er det kanskje ikke konsultasjonen som virker mest spennende. Men Dr. Tom Inge Ørner forteller at det er akkurat her hemmeligheten bak fornøyde pasienter ligger.
– Konsultasjonen handler først og fremst om tillit. Får du ikke tillit til at kirurgen kan faget sitt eller forstår hva du ønsker å oppnå med en operasjon så skal du gå et annet sted. Vår jobb er å skjønne hvorfor den enkelte kommer til oss på Plastikkirurg1. Alle våre pasienter har ulike drømmer, tanker, motiver og ikke minst ser vi alle forskjellige ut. Dermed er det opp til meg å bruke min lange erfaring på å finne ut hvorfor du kommer til meg, og om det er mulig for meg som kirurg å oppfylle de drømmene og ønskene du har som pasient. Vi er alltid 100 % ærlige om hva det er mulig å gjøre og ikke gjøre, slik at pasientene har realistiske forventninger til resultatet, sier han.
Dr. Ørner er en av Norges mest erfarne plastikkirurger med en lang merittliste. Sammen med den like erfarne kollegaen Dr. Busch, har de startet Plastikkirurg1. Den tidligere kirurg-duoen fra Aleris Bergen utfører på den nye klinikken alt innen privat kosmetisk plastikkirurgi med unntak av neseoperasjoner. I tillegg tilbyr de flere ikke-kirurgiske behandlinger som injeksjonsbehandlinger og hudbehandlinger.

Møt forberedt!

For å få mest mulig ut av konsultasjonen anbefaler Dr. Ørner at man forbereder seg godt på forhånd.
– Les om både kirurgen og klinikken på nett, søk opp det du ønsker å gjøre og spør gjerne venner og kollegaer om deres erfaringer. Tenk nøye gjennom hva det er du ønsker å gjøre og ikke minst hvilke forventninger du har til resultatet. Det kan også være lurt å ta med seg noen, enten det er ektefellen, mor eller en venninne. To par ører høre bedre enn ett. I tillegg er det smart å notere ned noen spørsmål på forhånd. Vi veileder og gir gjerne råd, men til slutt er det din jobb som pasient å bestemme om dette er noe du vil gjøre eller ikke. Er du usikker så råder vi deg alltid til å ikke gjøre det.

Skreddersydde pasientreiser

Hos Plastikkirurg1 kan du være trygg på at du blir godt ivaretatt gjennom hele pasientreisen.
– Vi skreddersyr et tilbud til deg fra første kontaktpunkt på telefon eller mail. Alle har ulike behov og det tar vi hensyn til. Grunnlaget for en vellykket pasientreise er at du som vår pasient føler deg spesiell og ivaretatt. Det er viktig å understreke at det innenfor kirurgi aldri er mulig å gi noen garantier med tanke på resultat. Men det vi kan garantere er at vi skal gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd. Er vi i tvil om du vil bli fornøyd så opererer vi deg ikke. Vi har endelig klart å lage den klinikken våre pasienter både fortjener og bør kunne forvente. Dette er en bransje hvor mange av pasientene kommer etter anbefalinger fra andre. Vi streber etter et omdømme som gjør oss til ditt første valg dersom kosmetisk kirurgi en dag skulle være noe for deg. Plastikkirurg1 har en av landets beste oppfølginger med mange og jevnlige kontroller i tiden etter et inngrep, avslutter Dr. Ørner.
– Besøker du plastikkirurg1.no kan du bli bedre kjent med oss og våre tjenester. Velkommen til en uforpliktende og gratis konsultasjon med en av våre spesialister.

FAKTA: Plastikkirurg1

• Adresse: Sandslimarka 61-63, 5254 Sandsli
• Tlf: 55 99 11 00
• Web: www.plastikkirurg1.no
• Instagram: www.instagram.com/plastikkirurg1
• Facebook: www.facebook.com/plastikkirurg1
• Hos Plastikkirurg1 er det et mål at resultatet av behandlingen skal oppfylle dine forventninger. De ønsker, sammen med deg, å skreddersy et behandlingsforløp med utgangspunkt i dine forventninger.

Tekst: Mona Gullstein | Foto: Plastikkirurg1
 

Følg IN magasinet på Facebook