Hjem » Klær & mote »  Forførisk & stilfull: Liv Tyler er Triumph Essence sitt nye ansikt utad

Forførisk & stilfull: Liv Tyler er Triumph Essence sitt nye ansikt utad

Høsten og vinteren 2017 blir Liv Tyler det nye ansiktet til Triumph Essence. Kampanjen er en hyllest til kvinnelig sensualitet og selvtillit.

Det er den kjente motefotografen Rankin som er mannen bak de nye kampanjebildene. Dette setter startskuddet for en ny, spennende epoke for merkevaren.

Chic, elegant og forførende

Triumph Essence tilbyr undertøy med det lille ekstra, som passer perfekt inn i en moderne klesgarderobe. Premium-kolleksjonen bærer preg av en glamorøs Opulent Art Nouveau-stil, og undertøyet er satt sammen av detaljrike stiler som Liv Tyler vil vise frem. Nyhetene inneholder også stoffer som mesh, blonder og luksuriøs sateng.
– Liv Tyler har et utseende og en personlighet som matcher merkevaren Trimph Essence. Vakker, elegant og en voksen kvinne med selvtillit. Hun er virkelig en moderne kvinne i enhver forstand; en mor, en skuespiller og en rollemodell som kvinner over hele verden ønsker å identifisere seg med. Det er personligheten til Tyler vi ønsker å overføre til den nye kolleksjonen for Triumph Essence, og vi gleder oss over samarbeidet med henne, forteller Suzanne McKenna, Global markedssjef for Triumph.
– Jeg er beæret over å få jobbe med Triumph. Dette er en merkevare jeg har kjent og beundret i mange år – de har virkelig skapt historie med sitt undertøy. Kampanjen Triumph Essence er helt spesiell, og består av elementer som gjør den både leken, feminin og chic, noe jeg liker veldig godt. Jeg gleder meg stort til lanseringen senere i år, forteller Liv Tyler.
Kampanjen Triumph Essence vil lanseres på print, nett og i butikk fra oktober 2017, og er en av mange kampanjer under Triumph sitt slagord: «Find the one for Every You». 
– Liv er en naturlig skjønnhet, og hun gjorde det enkelt å ta gode bilder. Vi har virkelig fanget den tidløse elegansen og glamouren, avslutter fotografen Rankin.

Tekst: IN magasinet | Foto: Triumph
 

Følg IN magasinet på Facebook