Hjem » Bergen »  Feminin eleganse

Feminin eleganse

Denne våren lanserer Verso det svenske kvalitetsmerket J.Lindeberg.

Lanseringen har hittil vekket stor begeistring hos kundene.
– J.Lindeberg appellerer til kundegruppen vår, og merket har allerede blitt svært godt mottatt i butikkene både på Vestkanten og Telegrafen, sier Kari Frostad.

Populær designerfavoritt

Klassiske, elegante og sofistikerte plagg beskriver det svenske kvalitetsmerket.
– Mange trekker assosiasjoner til et merke som har et utelukkende sporty preg. Det stemmer at J.Lindeberg har vært populært blant idrettsutøvere innen golfsporten siden starten, men merket har de siste årene lansert flere kolleksjoner for motebevisste menn og kvinner, sier Frostad.
 Svenske J.Lindeberg ble startet opp av designeren Johan Lindberg i 1996. De luksuriøse plaggene var lenge en favoritt blant menn, men etter at merket startet opp sin damekolleksjon tidlig på 2000-tallet, er dette blitt en populær designerfavoritt hos begge skjønn. Lindberg, som også var en tidligere designer for Diesel, er svært sportsinteressert og ønsker dermed å kombinere det klassiske og rene med elementer fra idrettens verden. J.Lindeberg stiller høye krav til kvalitet og inneholder mange av de samme elementene som luksusmerkene, men til en billigere pris.

Lys vår

Korte jakker, feminine kjoler og delikate topper er å finne blant J.Lindebergs sortiment hos Verso.
– Denne våren ser vi mye hvitt hos J.Lindeberg. Pasteller er også noe som går igjen i merkets siste kolleksjoner. Mange av plaggene er ensfargede og klassiske med fokus på fasong, men vi ser også mye til detaljer og spennende snitt denne sesongen.
 J.Lindeberg eksisterer i over 30 land, og har butikker i byer som New York, Los Angeles, Stockholm, Seoul og Tokyo. Med sine enkle snitt og delikate stoffer, er svenske J.Lindeberg et merke som passer for alle kvalitets- og motebevisste kvinner.
– Merket passer for de fleste, men en hovedvekt av kundene befinner seg fra 25-50 år. Kolleksjonene viser en fin variasjon som gjør det enkelt å finne sine favoritter, sier Frostad.

Tekst: Kristine Thorstensen | Foto: J.Lindeberg

 

Følg IN magasinet på Facebook